Tomek Fryszkiewicz – Fotografia Ślubna – Opole | Wrocław

miłego oglądania!

Ślub w Chorwacji – Agnieszka i Konrad

Destination Wedding - Ślub Za Granicą

Romantyczny ślub nad Adriatykiem, zdjęcia w scenerii pirackiego miasteczka i zachód słońca w górach – poznaj historię wyjątkowej sesji ślubnej Agnieszki i Konrada, którzy pobrali się w słonecznej Chorwacji.

Koniecznie obejrzyjcie całość! Na końcu znajdziecie zdjęcia z sesji ślubnej w dość wyjątkowych miejscówkach :)

Organizacja: Ślub Za Granicą
Fotografia: Tomek Fryszkiewicz

Miłego oglądania!
sesja w chorwacji kolaz

Słowa nie oddadzą tego co tam się działo! Dlatego dobrze, że przywieźliśmy trochę zdjęć :)

Mimo wszystko postaram się co nieco opowiedzieć. Dla Par, które zastanawiają się nad organizacją ślubu za granicą – spoiler alert! – było warto! :D

Ślub był kameralny, w gronie najbliższej rodziny i przyjaciół. Spędziliśmy wspólnie kilka dni, zaliczyliśmy też wycieczkę do Splitu, co nas bardzo fajnie zintegrowało i mogłem poczuć się jak członek rodziny. Dla fotografa ślubnego to świetna możliwość. Dzięki temu zarówno nowożeńcy jak i goście mogą poczuć się swobodniej w obecności aparatu a ja jestem w stanie uchwycić prawdziwość, luz i szczere emocje.

Przed ceremonią mieliśmy okazję ochłodzić się w Adriatyku, co idealnie oczyściło nasze głowy przed wielkim dniem Agi i Kondzia :)

Sam ślub odbył się przy uroczym kościółku Crkva sv. Kajo niedaleko Splitu. Prowadził go sympatyczny, polski ksiądz, dzięki czemu cała uroczystość miała bezstresowy charakter. Nie spotkałem się wcześniej ze ślubem kościelnym w plenerze więc fajnie wiedzieć, że tak można :)

Po ceremonii kościelnej odbyła się symboliczna ceremonia zaślubin na plaży, gdzie nowożeńcy mieli okazję przypieczętować przysięgę z szumem morza w tle.

Następnie udaliśmy się na przyjęcie weselne delektować się przepysznymi, słodziutkimi figami, orzeźwiającym winem i owocami morza.

Młoda para zatańczyła swój pierwszy taniec jako małżeństwo, przy akompaniamencie szumu fal Adriatyku w blasku zachodzącego słońca. Czy może być coś bardziej romantycznego? :)

Potem jeszcze wykorzystaliśmy genialne światło zachodzącego słońca do krótkiej sesji z gośćmi zanim wszyscy uderzyli na parkiet :D

Nazajutrz oczywiście był czas na orzeźwiającą kąpiel w morzu a następnego dnia wyruszyliśmy w plener, aby stworzyć sesję zdjęciową w scenerii pirackiego miasta Omiš i jego urokliwych uliczek i zakamarków.

Sesję ślubną rozpoczęliśmy już o wschodzie słońca na plaży.

Następnie wspięliśmy się na górskie ruiny Fortu Mirabela, z którego roztaczał się zapierający dech w piersiach widok na miasto Omiš i ujście rzeki Cetiny. Na koniec dotarliśmy do ukrytego w górach kościółka, do którego prowadziła stroma, kamienista ścieżka. Widok z góry na zachód słońca był idealnym tłem na zakończenie naszej sesji zdjęciowej.

Chcesz mieć podobne zdjęcia ze swojego ślubu?

Jeśli kochacie ciepłe kraje, piękne widoki, podróże, przygody i lody lawendowe – ślub w Chorwacji będzie dla Was strzałem w dziesiątkę! A jeśli spodobały Wam się zdjęcia ślubne Agi i Konrada, zapraszam do kontaktu. Chętnie wybiorę się z Wami w kolejną fotograficzną przygodę!

Pomówmy o Waszym Dniu

Najlepszą metodą kontaktu ze mną jest formularz kontaktowy lub e-mail.

tomek@fryszkiewicz.com

Możesz też napisać do mnie na Facebooku.